Všeobecná stránka

Všeobecná stránka (103)

Podradené kategórie

Predmety

Predmety (43)

Názov Skratka PK Jazyk Typ
Správanie SPR     povinný
Slovenský jazyk a literatúra SJL 1 S povinný
Anglický jazyk ANJ 3 A povinný
Nemecký jazyk NEJ 1 S povinný
Ruský jazyk RUJ 1 S povinný
Francúzsky jazyk FRJ 1 S povinný
Matematika MAT 2 S povinný
Etická výchova ETV 1 S povinný
Náboženská výchova NBV 1 S povinný
Telesná výchova TSV 2 S povinný
Informatika INF 2 S povinný
Fyzika FYZ 2 S povinný
Chémia CHE 2 S povinný
Biológia BIO 2 S povinný
Dejepis DEJ 1 S povinný
Geografia GEG 2 S povinný
Občianska náuka OBN 1 S povinný
Aplikovaná ekonómia APE 1 S povinný
Umenie a kultúra UKL 1 S povinný
Ekonomika EKO 3 S povinný
Psychosociálny tréning PYE 1 S povinný
Konverzácia v anglickom jazyku KAJ 3 A voliteľný
Literárny seminár LSE 1 S voliteľný
Seminár zo slovenského jazyka a literatúry ESI 1 S voliteľný
Seminár z dejepisu SED 1 S voliteľný
Spoločenskovedný seminár SPS 1 S voliteľný
Konverzácia v cudzom jazyku KCJ 1 S voliteľný
Seminár z biológie SEB 2 S voliteľný
Seminár z chémie SEC 2 S voliteľný
Psychológia PSY 1 S voliteľný
Seminár z geografie SEG 2 S voliteľný
Cvičenia z matematiky CVM 2 S voliteľný
Prírodovedný seminár PSE 2 S voliteľný
Seminar in Economics ECS 3 A voliteľný
Anglická gramatika AJG 3 A povinný
Anglická a americká literatúra AAA 3 A povinný
Anglická konverzácia AKO 3 A povinný
Anglická konverzácia AKO 3 A povinný
Odborná terminológia v anglickom jazyku OLA 3 A povinný
Reálie anglicky hovoriacich krajín RAK 3 A povinný
Economics ECO 3 A povinný
Bussines english BSE 3 A povinný
Globálne štúdie v anglickom jazyku GAJ 3 A povinný
Písanie v anglickom jazyku PWJ 3 A povinný
Ruská literatúra RUL 1 R povinný
Ruská konverzácia  RKK 1 R povinný
Odborná terminológia v ruskom jazyku OLU 1 R povinný
Dejinný prehľad Ruska DER 1 R povinný
Globálne štúdie v ruskom jazyku GRJ 1 R povinný

 

kliknutím na názov predmetu prejdete na samostatnú stránku premetu (ak je k dispozícii)

 

PK
1 Predmetová komisia spoločenskovedných predmetov  a druhého cudzieho jazyka
2 Predmetová komisia prírodovedných predmetov a telesnej výchovy
3 Predmetová komisia anglického jazyka a druhého vyučovacieho jazyka

 

Prvý vyučovací jazyk - slovenský
Druhý vyučovací jazyk (bilingválne štúdium) - anglický
Prvý cudzí jazyk (4 - ročné štúdium) - anglický
Druhý cudzí jazyk - nemecký, francúzsky, ruský

Zobraziť položky...
utorok, 18 jún 2019 08:02

Výzva VO č 2

Napísal(a)

Výzva na predloženie ponuky

V rámci postupu verejného obstarávania podľa § 117 – zadávanie zákaziek z nízkymi hodnotami zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na uskutočnenie zákazky „Dodávka systému merania a regulácie kotolne Gymnázia Jána Baltazára Magina“

I. Identifikácia verejného obstarávateľa :

Názov organizácie:  Gymnázium Jána Baltazára Magina, Beňovského 358/100, Vrbové

Sídlo :  Gymnázium Jána Baltazára Magina, Beňovského 358/100, 922 03 Vrbové

IČO : 36092479

DIČ : 2021509897

Štatutárny zástupca : Mgr. Henrieta Gromanová, riaditeľka školy

Bankové spojenie : Štátna pokladnica

Číslo účtu : SK94 8180 0000 0070 0049 4209

Internetová adresa organizácie: www.gvrbove.sk

Kontaktná osoba :  Mgr. Dagmar Baboľová

e-mail : Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

telefón : 033/779 14 95

II. Opis

Názov zákazky: Dodávka systému merania a regulácie kotolne Gymnázia Jána Baltazára Magina

Druh zákazky: služba, CPV: 42160000-8 Zariadenia kotolní

Termín splnenia zákazky: august 2019

Miesto plnenia zákazky:  Gymnázium J. B. Magina Vrbové, Beňovského 358/100, 922 03 Vrbové  

Opis predmetu zákazky:

Predmetom zákazky je

  • dodávka systému merania a regulácie Loxone. Systém bude zabezpečovať:

 kaskádovú reguláciu kotlového okruhu na základe požiadaviek sekundárnych vetiev,

 reguláciu ÚK a ovládanie obehových čerpadiel ÚK,

 reguláciu dopĺňania systému ÚK,

 časové plány pre ÚK,

 zabezpečenie poruchových stavov, hlásenie poruchových stavov.

Riadiaci systém po pripojení do počítačovej siete umožní dohľad a nastavovanie jednotlivých parametrov pomocou WEB rozhrania internetovým prehliadačom.

  • vypracovanie východzej revíznej správy,
  • vypracovanie realizačnej projektovej dokumentácie skutočného vyhotovenia,
  • zaškolenie obsluhy

Obhliadka objektu kotolne je potrebná.

Pokyny na zostavenie ponuky:

Všetky časti ponuky musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku. Cena v ponuke bude stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Zb. o cenách ako cena maximálna vrátane DPH s uvedením výšky DPH.

Rozsah ponuky:

Cenová ponuka zahŕňa náklady na:

 dodávku a montáž prvkov riadiaceho systému,

 dodávku a montáž periférií,

 dodávku a montáž rozvádzača MaR,

 dodávku a montáž elektromontážneho materiálu v rámci inštalácie prvkov MaR,

 programovanie riadiaceho systému,

 oživenie riadiaceho systému,

 spustenie do prevádzky,

 oživenie periférnych prvkov,

 vypracovanie východzej revíznej správy

 vypracovanie realizačnej projektovej dokumentácie skutočného vyhotovenia

 zaškolenie obsluhy

Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, na túto skutočnosť v ponuke upozorní – uchádzač môže použiť pripravené tlačivo Cenová ponuka – príloha č. 1

III. Predpokladaná hodnota zákazky: je max. 6 874 EUR vrátane DPH na celý predmet zákazky

IV: Administratívne informácie:

Miesto a lehota na predkladanie ponúk: Lehota na predkladanie ponúk je do 10.7.2019 do 13.00 hod. Elektronické adresy na predkladanie ponúk: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. a Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..

V prípade doručenia poštou musí byť ponuka v stanovenej lehote doručená na adresu: Gymnázium J. B. Magina, Beňovského 358/100, 922 03 Vrbové. Dátum poštovej pečiatky nie je rozhodujúci. Po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk nie je možné predložené ponuky odvolať. Ponuky po predložení nemožno meniť ani dopĺňať. Po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk je zmena alebo doplnenie ponuky vylúčená. Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku a v mene EUR.

V. Podmienky účasti:

  1. Doklad o oprávnení poskytovať službu, dodávať tovary

(živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra alebo iné než živnostenské oprávnenie alebo výpis z obchodného registra, v kt. musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodanie požadovaného predmetu zákazky – neoverená kópia)

  1. Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz vo verejnom obstarávaní– viď príloha č. 2

VI. Kritéria hodnotenia ponúk: „najnižšia cena“

Cena musí byť uvedená vrátanie obalu, dopravy, cla, dovoznej prirážky a pod., t.j. cena musí byť konečná bez ďalších nákladov. Na základe výsledku vyhodnotenia ponúk bude určený úspešný uchádzač. Neúspešných uchádzačov bude verejný obstarávateľ informovať o výsledku vyhodnotenia ponúk.

VII. Podmienky týkajúce sa zmluvy:

Výsledkom verejného obstarávania bude zmluva na dodanie požadovaného predmetu zákazky.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje na základe výsledkov tohto postupu zadávania zákazky neuzatvoriť zmluvu.

Preddavok ani zálohová platba sa neposkytuje. Úhrada za predmet zákazky bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku po dodaní predmetu obstarávania na základe zmluvy.

VIII. Doplňujúce informácie:

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených súťažných ponúk, ak budú neregulárne alebo inak neprijateľné, alebo presiahnu finančné možnosti verejného obstarávateľa. Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. Ponuky doručené na adresu uvedenú vo výzve a predložené v lehote na predkladanie ponúk sa po procese vyhodnotenia a skončenia lehoty viazanosti ponúk uchádzačom nevracajú. Zostávajú ako súčasť dokumentácie o súťaži u verejného obstarávateľa.

Dôvody na zrušenie použitého postupu zadávania zákazky:

Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky z nasledovných dôvodov:

  • nebude predložená ani jedna ponuka,
  • ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti,
  • ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať učeným požiadavkám vo výzve na predkladanie ponúk,
  • ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo toto verejné obstarávanie

 

Vo Vrbovom  dňa 17.6.2019

Mgr. Henrieta Gromanová

riaditeľka  školy

 

Prílohy na stiahnutie:

Cenová ponuka

Čestné vyhlásenie

utorok, 18 jún 2019 07:59

Výzva VO č 1

Napísal(a)

VEREJNÉ OBSTARÁVANIE

VÝZVA NA PREDLOŽENIE CENOVEJ PONUKY

V rámci postupu verejného obstarávania podľa § 117 – zadávanie zákaziek z nízkymi hodnotami zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

1.Identifikácia verejného obstarávateľa :

Názov organizácie: Gymnázium J. B. Magina Vrbové

Zastúpený: Mgr. Henrieta Gromanová – riaditeľka

IČO : 36092479

DIČ : 2021509897

Kontaktná osoba: Mgr. Henrieta Gromanová

Sídlo organizácie: Beňovského 358/100, 92203 Vrbové

Tel: 033/7791495                              

e-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

2. Predmet zákazky:

Rekonštrukcia striech

3. Opis predmetu zákazky:

Predmetom zákazky je rekonštrukcia striech Gymnázia J.B. Magina. Rekonštrukcia pozostáva so šiestich striech. 

Realizovať sa bude rekonštrukcia striech vrátane odvozu a ekologického uskladnenia sute. Budú sa realizovať búracie práce, tepelné izolácie, klampiarske konštrukcie, tesárske konštrukcie a hydroizolácia PVC fóliou. Stavebné práce budú realizované v zmysle výkazu výmer.

Obhliadka miesta realizácie sa doporučuje. Kontaktná osoba podľa bodu 1.

4. Miesto a termín realizácie stavebnej práce:

Miesto:  Gymnázium Jána Baltazára Magina, Beňovského 358/100, 922 03 Vrbové

Termín realizácie stavebnej práce: do dvoch mesiacov od nadobudnutia účinnosti ZoD.

5. Komplexnosť dodávky:

Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky.

6. Predpokladaná hodnota zákazky: 52 504,72 eur bez DPH         

7. Lehota na predkladanie ponúk:

Do 6.4.2020 do 09.45 hod. na podateľňu Úradu Trnavského samosprávneho kraja, Starohájska č.10, 917 01 Trnava v zalepenej obálke s heslom: Rekonštrukcia striech pre GY Vrbové - súťaž – „NEOTVÁRAŤ“.

8. Otváranie obálok s ponukami:

Dňa 6.4.2020  o 10.00 hod. na adrese Trnavský samosprávny kraj, Starohájska č.10, 917 01 Trnava.

9. Podmienky financovania predmetu zákazky:

Predmet obstarávania bude financovaný z prostriedkov rozpočtu TTSK, verejný   obstarávateľ neposkytuje zálohové platby, splatnosť faktúr do 30  dní od doručenia faktúry objednávateľovi.

10.Pokyny na zostavenie a obsah ponuky:

a)Návrh na plnenie kritéria v zmysle Prílohy č. 2 tejto výzvy

Ak uchádzač nie je platcom DPH na túto skutočnosť upozorní vo svojej ponuke.

b) Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia uvedenú v § 32 ods. 1 písm. e) zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o VO“) – je oprávnený uskutočňovať stavebné práce zodpovedajúce predmetu zákazky.

Verejný obstarávateľ si splnenie podmienky účasti úspešného uchádzača podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overí na verejne dostupných portáloch obchodného registra alebo živnostenského registra, resp. iného relevantného registra.

c) Doklad, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu -predložením dokladu uchádzač spĺňa podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia uvedenú v § 32 ods. 1 písm. f) zákona o VO. Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti doloženým čestným vyhlásením - Príloha č. 3 tejto výzvy

d) Návrh Zmluvy o dielo – Príloha  tejto výzvy

Uchádzač nie je oprávnený zásadným spôsobom zasahovať do obchodných podmienok, stanovených verejným obstarávateľom.

Uchádzač doplní  údaje vyznačené predtlačou vo vzore zmluvy (podľa svojho návrhu na plnenie kritéria) a priloží neoddeliteľnú prílohu č.1 ZoD ocenený výkaz výmer (resp. ponukový rozpočet)

Uchádzač predloží do svojej ponuky podpísaný návrh zmluvy v jednom vyhotovení ako súhlas s predloženými obchodnými podmienkami.

Celá ponuka, tiež doklady a dokumenty v nej predložené musia byť vyhotovené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, dokladya dokumenty vyhotovené v českom jazyku.

Ponuka musí byť podpísaná štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.

11. Kritéria na hodnotenie ponúk:

najnižšia celková cena za predmet zákazky v Eur s DPH 

(ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie to v ponuke)

12. Ďalšie informácie:         

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak nebudú zodpovedať finančným možnostiam verejného obstarávateľa. Pre všetky prípadné požiadavky uvedené v tejto výzve – súťažných podkladoch, ktoré sa viažu na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, krajinu platí, že boli uvedené za účelom dostatočne presného a zrozumiteľného opisu predmetu zákazky a v ponuke môžu byť predložené tieto alebo ekvivalentné.

 

Prílohy:     

Výkaz výmer

Návrh na plnenie kritéria

Čestné vyhlásenie

Návrh Zmluvy o dielo

                                            

Vo Vrbovom, dňa 26.3.2020

                                                                                       Mgr. Henrieta Gromanová

                                                                                               riaditeľka školy

pondelok, 25 marec 2019 07:36

Verejné obstarávanie

Napísal(a)

Výzva na predloženie ponuky

V rámci postupu verejného obstarávania podľa § 117 – zadávanie zákaziek z nízkymi hodnotami zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na uskutočnenie stavebných prác s názvom „Oprava omietok stien v suteréne budovy Gymnázia Jána Baltazára Magina“

1.Identifikácia verejného obstarávateľa :

Názov organizácie :  Gymnázium Jána Baltazára Magina, Beňovského 358/100, Vrbové

Sídlo :  Gymnázium Jána Baltazára Magina, Beňovského 358/100, 922 03 Vrbové

IČO : 36092479

DIČ : 2021509897

Štatutárny zástupca : Mgr. Henrieta Gromanová, riaditeľka školy

Bankové spojenie : Štátna pokladnica

Číslo účtu : SK94 8180 0000 0070 0049 4209

Kontaktná osoba :  Mgr. Dagmar Baboľová

e-mail : Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

telefón : 033/779 14 95

2. Opis predmetu obstarávania:     

Predmetom zákazky je oprava omietok stien v suteréne budovy školy. Rozsah stavebných prác je daný výkazom výmer, ktorý tvorí prílohu č.1 výzvy.  Rekonštrukcia sa bude realizovať v  priestoroch školy.

Obhliadka objektu je potrebná.

3. Miesto dodania predmetu:  Gymnázium J. B. Magina Vrbové

4. Typ zmluvy: Zmluva o dielo

5. Lehota na dodanie predmetu zákazky: do 30 dní odo dňa účinnosti zmluvy

6. Miesto a lehota na predkladanie ponúk: Lehota na predkladanie ponúk je do 17.4.2019. Elektronická adresa na predkladanie ponúk: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.. V prípade doručenia poštou musí byť ponuka v stanovenej lehote doručená na adresu: Gymnázium J. B. Magina, Beňovského 358/100, 922 03 Vrbové. Dátum poštovej pečiatky nie je rozhodujúci. Po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk nie je možné predložené ponuky odvolať. Ponuky po predložení nemožno meniť ani dopĺňať. Po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk je zmena alebo doplnenie ponuky vylúčená. Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku a v mene EUR,

7. Predpokladaná hodnota zákazky: do 11 260 € s DPH

8. Podmienky financovania predmetu obstarávania

Predmet obstarávania bude financovaný bezhotovostne z prostriedkov  rozpočtu verejného obstarávateľa, verejný obstarávateľ neposkytuje zálohové platby, splatnosť faktúr do 30 dní od doručenia faktúry.

9. Podmienky účasti uchádzačov

Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 písm. e)  - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

10. Pokyny na zostavenie ponuky:

 Všetky časti ponuky musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku. Cena v ponuke bude stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Zb. o cenách ako cena maximálna vrátane DPH s uvedením výšky DPH.

11. Ďalšie požiadavky na obsah ponuky:

  • návrh na plnenie stanoveného kritéria
  • podpísaný návrh Zmluvy o dielo (návrh ZoD je prílohou výzvy)

12. Lehota viazanosti ponuky:  do 31.7.2019

13. Kritéria hodnotenia ponúk: najnižšia celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH

                                                         (ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie to v ponuke)

14. Práva verejného obstarávateľa: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených súťažných ponúk, ak budú neregulárne alebo inak neprijateľné, alebo presiahnu finančné možnosti verejného obstarávateľa. Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. Ponuky doručené na adresu uvedenú vo výzve a predložené v lehote na predkladanie ponúk sa po procese vyhodnotenia a skončenia lehoty viazanosti ponúk uchádzačom nevracajú. Zostávajú ako súčasť dokumentácie o súťaži u verejného obstarávateľa

Vo Vrbovom  dňa 21.3.2019

Mgr. Henrieta Gromanová
riaditeľka  školy

 

Prílohy na stiahnutie:

Zmluva o dielo návrh
Návrh na plnenie kritéria
Výkaz výmer - oprava omietok stien suterénu budovy

utorok, 19 február 2019 07:29

Vzdelávanie 2024/2025

Napísal(a)

Aktualizačné vzdelávanie:

Adaptačné vzdelávanie:

Inovačné vzdelávanie:

Podporné opatrenia - 2.9.2024 (1 hod.)

Obsah vzdelávania:

1.    Novela školského zákona 245/2008 - §145 a §145 b
2.    Podporné opatrenia – konkrétne

link: https://podporneopatrenia.minedu.sk/katalog-podpornych-opatreni/

3.    Proces prideľovania podporných opatrení
link: https://podporneopatrenia.minedu.sk/ako-sa-dieta-alebo-ziak-dostane-kpodpornemu-opatreniu/

4.    Kto poskytuje podporné opatrenia
všeobecné informácie:

link: https://podporneopatrenia.minedu.sk/vseobecne-informacie/
 

Hodnotenie: 98%

Hodnotenie dotazník

 

 

Krízová intervencia - 2.9.2024 (1 hod.)
Obsah vzdelávania:
1. Podporné opatrenie č.21 – konkrétne

link: https://podporneopatrenia.minedu.sk/krizova-intervencia/

2. Krízový plán a školský krízový tím

3. Stabilizačné techniky

4. Základné princípy psychologickej prvej pomoci

5. Reakcie na akútny stres a ich zvládnutie

6. Doporučené postupy pri riešení mimoriadnych udalostí

Hodnotenie: 97,5%

Hodnotenie dotazník

 

 

Škola budúcnosti: Vzdelávanie pre novú Maginovu generáciu: 21.8. - 22. 8. 2025 (8 hod.)

21. 8. 2025 - Rozsah vzdelávania: 4 hod.

Obsah vzdelávania:

1. Predstavenie programu, očakávaní a cieľov

2. Kto sme a ako spolupracujeme

3. Ja a moje osobné poslanie, naša práca v tíme

4. Strategický prístup k rozvoju školy

5. Význam stratégie, analýza, vízia, implementácia, motivácia pre tvorbu vízie

6. Tvorba vízie školy

7. Kreatívny a strategický proces v menších skupinách a spoločné konzultácie

22.08.2025 - Rozsah vzdelávania: 4 hod.

Obsah vzdelávania:

1. Sumarizácia práce z predchádzajúceho dňa

2. Ujasnenie procesu, konečné formulovanie vízie

3. Motivácia a prepojenie jednotlivcov s víziou školy

4. Implementácia stratégie

5. Ciele, Iniciatívy, akčné kroky, realizácia, zodpovednosti, dohody

6. Hodnotenie programu, ocenenie, záver

 

Hodnotenie: 79%

   
utorok, 19 február 2019 07:28

Vzdelávanie 2023/2024

Napísal(a)

Aktualizačné vzdelávanie:

Adaptačné vzdelávanie:

Inovačné vzdelávanie:

Podporné opatrenia - 7.11.2023 (1 hod.)

Obsah vzdelávania:

1. Novela školského zákona 245/2008 - §145 a §145 b

2. Podporné opatrenia – konkrétne

3. Proces prideľovania podporných opatrení

4. Kto poskytuje podporné opatrenia

5. Príklady z praxe

 

Hodnotenie: 89%

 

Životológia - 2.10.2023 ukončené

Obsah vzdelávania:

1. Vonkajšie vplyvy postpandemickej doby v ére 4.priemyslenej revolúcie na pedagóga a aj na žiaka gen.Z a Alfa

2. 5 najväčší nepriatelia dnešnej doby

3. Definícia pojmu Životológia a jej tematické okruhy

4. Sebareflexívne metódy a techniky za cieľom sebapoznania, sebavedomia, sebaúcty a následne stanovenia sebarozvoja a starostlivosti o seba

Podrobne: Životológia

Hodnotenie: dotazník

Krízové situácie v školách počas mimoriadnych udalostí - 28.11.2023 (2 hod.)

Obsah vzdelávania:

- Legislatíva.

- Typy kríz a identifikátory krízy.

- Špecifické krízové situácie.

- Podpora krízového manažmentu aktiváciou existujúcich zdrojov.

- Intervencia a post-intervencia.

- Adaptačné úlohy krízovej intervencie.

- Ako prebieha krízová intervencia a priebeh KI.

- Prvé hodiny  a dni po udalosti.

- Po ukončení nebezpečenstva.

- Čo môže PZ/PO robiť po odchode záchranných zložiek.

- Súhlas zákonných zástupcov.

- Krízový plán.

- Spolu si opakujeme – nešťastie nás môže spojiť.

- Čo neodporúčame, aby učitelia robili. Úloha učiteľov.

- Počas a po KI.

- Po samovražednom čine.

Protektívne faktory.

- Aké rizikové znaky si všímame.

- Dlhodobá starostlivosť, starostlivosť o školský personál.

- Etické pravidlá.

- Príklady z praxe.

Hodnotenie: 45%

 

PEDAGÓG AKO LÍDER – LÍDERSTVO V PROFESII UČITEĽA - 8.03. 2024 

(LEADERSHIP AKADÉMIA - SKILLFILL)

Obsah vzdelávania: 

- Osobný potenciál

- Hodnoty a vízia

- Kreatívne techniky

- Spolupráca v tíme

- Facilitácia ako umenie komunikácie

- Konflikt, zvládanie problematických situácií a odolnosť voči stresu

- Kultúra spätnej väzby

- Pedagóg ako kouč

- Riadenie vlastného času

Hodnotenie: 

Práca s databázou programu ALF a online testovanie pre pedagogických zamestnancov 13.02.2024  (5 hod.)

Obsah vzdelávania:

1. Oboznámenie sa s databázou programu ALF a online testovanie

2. Vyhľadávanie testov a úloh v databáze testov

3. Online priraďovanie vybraných testov a úloh žiakom

4. Nastavenie klasifikačných kritérií – stupnica, hodnotenie

5. Postup zasielania testov a úloh online formou

6. Prehľad výsledkov testovaných osôb

7. Analýza a štatistické vyhodnotenie testov

8. Zdieľanie testov s ostatnými účastníkmi vzdelávania

Hodnotenie: 91,4%

   

Tvorba interaktívnych úloh v programe ALF pre pedagogických zamestnancov 20.02.2024  (5 hod.)

Obsah vzdelávania:

1. Vymedzenie pojmu didaktický test, jeho základné charakteristiky

2. Vlastnosti a druhy didaktických testov

3. Úlohy v didaktickom teste

4. Klasifikácia testu

5. Oboznámenie sa so softvérom na tvorbu interaktívnych úloh

6. Úlohy s výberom jednej alebo viacerých odpovedí

7. Úlohy na priradenie, zoradenie a usporiadanie pojmov

8. Úlohy založené na princípe didaktických hier

9. Úlohy na dopĺňanie pojmov

Hodnotenie: 91,7%

   
utorok, 19 február 2019 07:28

Vzdelávanie 2022/2023

Napísal(a)

Aktualizačné vzdelávanie:

Adaptačné vzdelávanie:

Preventívne psychologické poradenstvo:

Školenie IKT 1.MODUL - Základná práca s EDUPAGE

- pre pedagogických zamestnancov

16.9.2022

absolvovali DVAJA

začínajúci pedagogickí zamestnanci

Hodnotenie:

Som spokojná/ý – 93%

Názov: Aj v učiteľovi je líder

Poskytovateľ: SKILLFILL s.r.o. Malé Dvorníky

Rozsah programu vzdelávania: 10 hod.

Obsah vzdelávania: 

- uvažujme ako líder

- zameranie sa na priority

- budovanie vzťahov a vedenie druhých ľudí

- zladenie tímu na dosiahnutie cieľa

- koučovací rozhovor

- kultúra spätnej väzby

- riadenie vlastného času a energie

Dátum: 24.10.2023

Fotodokumentácia - KLIK

Hodnotenie:

Som spokojná/ý – 85 %

Názov: INTEGRÁCIA vs. INKLÚZIA

Poskytovateľ: SKILLFILL s.r.o. Malé Dvorníky

Rozsah programu vzdelávania: 10 hod.

Obsah vzdelávania: 

- Outsider versus superman - alebo ako na vzťahy v triede.

- Problémy sa musia riešiť alebo ako na problémové situácie nielen na hodine?

- Využitie myšlienkových máp vo výučbe žiakov so ŠVVP.

- Diagnostikovanie základných porúch a špecifických potrieb žiakov.

- Štruktúrované úlohy a ich použitie v praxi.

Dátum: 5.4.2023

POTVRDENIE - KLIK

Fotodokumentácia - KLIK

Hodnotenie:

Som spokojná/ý – 95 %

dotazník - klik

Aktualizačné vzdelávania v oblasti digitálnych zručností

Modul 2 - Využitie funkcií v EduPage pre pedagogických zamestnancov

18.11.2022

Modul 3 - Technické zručnosti pre pedagogických zamestnancov

18.11.2022

Modul 4 - Kyberšikana a Netiketa 

4.4. a 5.4. 2023 

Modul 5 - EduPage a online priestor pre pedagogických zamestnancov

5.4.2023 

Program aktualizačného vzdelávania - klik

   

Hodnotenie:

spokojný/á - 96,6%  

   

 

 

 

utorok, 19 február 2019 07:28

Vzdelávanie 2021/2022

Napísal(a)

   

Aktualizačné vzdelávanie:

Adaptačné vzdelávanie:

Preventívne psychologické poradenstvo:

Školenie o kybernetickej bezpečnosti

Formou offline školenia, poskytovateľ osobnyudaj.sk

11.12.2021 - 21.12.2021

absolvovali DVAJA

začínajúci pedagogickí zamestnanci

Hodnotenie:

Školenie IKT 1.Modul - Hygiena pri práci s počítačom

14.09.2021

Hodnotenie:

Som spokojná/ý – 86 %

Školenie IKT 2.Modul - Práca s programom EXCEL

12.10. 2021 a 22.12.2021

Hodnotenie:

Som spokojná/ý – 86 %

Školenie IKT 3. Modul - Práca v prostredí Office 365

20.12. 2021 a 22.12.2021

Hodnotenie:

Som spokojná/ý – 94 %

Školenie IKT 4. Modul - Všeobecné digitálne zručnosti

21.12.2021 a 22.12.2021

Hodnotenie:

Som spokojná/ý – 92,2 %

Zákon č. 138/2019 Z.z. o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch – zmeny od 01.01.2022

21.12.2021

Hodnotenie:

Som spokojná/ý – 90,2 %

Zákon č. 415/2021, ktorým sa mení a dopĺňa Zákon č. 245/2008 Z.z. o výchove a vzdelávaní (školský zákon) – zmeny od 19.11.2021

20.12.2021

Hodnotenie:

Som spokojná/ý – 90,2 %

Princípy správneho hodnotenia žiakov a diagnostika žiackych odpovedí
30.06. 2022 - 01.07.2022

   

Hodnotenie:

Som spokojná/ý – 91 %

   

 

utorok, 19 február 2019 07:26

Vzdelávanie 2020/2021

Napísal(a)

     

Aktualizačné vzdelávanie:

Adaptačné vzdelávanie:

Preventívne psychologické poradenstvo:

Práca v prostredí MS Office 365 a MS Teams pre pedagogických zamestnancov

22.12.2020

absolvovali TRAJA začínajúci pedagogickí zamestnanci

Práca so zdravotne znevýhodneným žiakom pre pedagogických zamestnancov

27.08.2021 (prednášajúca Mgr. Marcela Šimurková)

Hodnotenie: som spokojná/ý - 87,8%

Školenie základnej práce a zvýšenie zručností v programoch WORD a EXCEL pre pedagogických zamestnancov

13.10.2020, 21.12.2020, 15.06.2021

Hodnotenie:

13.10.2020 - som spokojná/ý - 86,6%

21.12.2020 - som spokojná/ý - 69%

15.06.2021 - som spokojná/ý - 86,8%

Hodnotenie:

Som spokojná/ý – 87,6 %

utorok, 19 február 2019 07:26

Vzdelávanie 2019/2020

Napísal(a)

        

Aktualizačné vzdelávanie:

Adaptačné vzdelávanie:

Preventívne psychologické poradenstvo:

Nový zákon o pedagogických a odborných zamestnancoch č. 138/2019 a súvisiace legislatívne zmeny v školstve a ich aplikácia do praxe

02.09.2019

NEBOLO

Preventívne psychologické poradenstvo pre pedagogických a odborných zamestnancov školy

S názvom „Poradenstvo zamerané na predchádzanie a zvládanie agresivity, sebapoznanie a riešenie konfliktov“ (prednášajúci boli z CPPPaP Piešťany)

12.11.2019

Hodnotenie: som spokojná/ý - 79,6%

Hodnotenie: som spokojná/ý - 77,3%

Kritériá hodnotenia hospitačného záznamu, analýza jednotlivých indikátorov hospitačného záznamu s cieľom zjednotenia významu jednotlivých indikátorov

22.10.2019

Hodnotenie: som spokojná/ý - 89%

Profesijné kompetencie, štandardy, portfóliá, atestácie

14.01.2020

Hodnotenie: som spokojná/ý - 79,2%

Školenie administrátorov EČ a PFIČ MS a učiteľov vykonávajúcich pomocný dozor

03.03.2020

Hodnotenie: som spokojná/ý - 81,3%