
Všeobecná stránka (103)
Podradené kategórie

Predmety (43)
Názov | Skratka | PK | Jazyk | Typ |
---|---|---|---|---|
Správanie | SPR | povinný | ||
Slovenský jazyk a literatúra | SJL | 1 | S | povinný |
Anglický jazyk | ANJ | 3 | A | povinný |
Nemecký jazyk | NEJ | 1 | S | povinný |
Ruský jazyk | RUJ | 1 | S | povinný |
Francúzsky jazyk | FRJ | 1 | S | povinný |
Matematika | MAT | 2 | S | povinný |
Etická výchova | ETV | 1 | S | povinný |
Náboženská výchova | NBV | 1 | S | povinný |
Telesná výchova | TSV | 2 | S | povinný |
Informatika | INF | 2 | S | povinný |
Fyzika | FYZ | 2 | S | povinný |
Chémia | CHE | 2 | S | povinný |
Biológia | BIO | 2 | S | povinný |
Dejepis | DEJ | 1 | S | povinný |
Geografia | GEG | 2 | S | povinný |
Občianska náuka | OBN | 1 | S | povinný |
Aplikovaná ekonómia | APE | 1 | S | povinný |
Umenie a kultúra | UKL | 1 | S | povinný |
Ekonomika | EKO | 3 | S | povinný |
Psychosociálny tréning | PYE | 1 | S | povinný |
Konverzácia v anglickom jazyku | KAJ | 3 | A | voliteľný |
Literárny seminár | LSE | 1 | S | voliteľný |
Seminár zo slovenského jazyka a literatúry | ESI | 1 | S | voliteľný |
Seminár z dejepisu | SED | 1 | S | voliteľný |
Spoločenskovedný seminár | SPS | 1 | S | voliteľný |
Konverzácia v cudzom jazyku | KCJ | 1 | S | voliteľný |
Seminár z biológie | SEB | 2 | S | voliteľný |
Seminár z chémie | SEC | 2 | S | voliteľný |
Psychológia | PSY | 1 | S | voliteľný |
Seminár z geografie | SEG | 2 | S | voliteľný |
Cvičenia z matematiky | CVM | 2 | S | voliteľný |
Prírodovedný seminár | PSE | 2 | S | voliteľný |
Seminar in Economics | ECS | 3 | A | voliteľný |
Anglická gramatika | AJG | 3 | A | povinný |
Anglická a americká literatúra | AAA | 3 | A | povinný |
Anglická konverzácia | AKO | 3 | A | povinný |
Anglická konverzácia | AKO | 3 | A | povinný |
Odborná terminológia v anglickom jazyku | OLA | 3 | A | povinný |
Reálie anglicky hovoriacich krajín | RAK | 3 | A | povinný |
Economics | ECO | 3 | A | povinný |
Bussines english | BSE | 3 | A | povinný |
Globálne štúdie v anglickom jazyku | GAJ | 3 | A | povinný |
Písanie v anglickom jazyku | PWJ | 3 | A | povinný |
Ruská literatúra | RUL | 1 | R | povinný |
Ruská konverzácia | RKK | 1 | R | povinný |
Odborná terminológia v ruskom jazyku | OLU | 1 | R | povinný |
Dejinný prehľad Ruska | DER | 1 | R | povinný |
Globálne štúdie v ruskom jazyku | GRJ | 1 | R | povinný |
kliknutím na názov predmetu prejdete na samostatnú stránku premetu (ak je k dispozícii)
PK | |
---|---|
1 | Predmetová komisia spoločenskovedných predmetov a druhého cudzieho jazyka |
2 | Predmetová komisia prírodovedných predmetov a telesnej výchovy |
3 | Predmetová komisia anglického jazyka a druhého vyučovacieho jazyka |
Prvý vyučovací jazyk - slovenský
Druhý vyučovací jazyk (bilingválne štúdium) - anglický
Prvý cudzí jazyk (4 - ročné štúdium) - anglický
Druhý cudzí jazyk - nemecký, francúzsky, ruský
Typ režimu ospravedlňovania neprítomnosti žiakov a referenčná hodnota
Napísal(a) Zuzana KoišováV súlade s § 144 ods. 17 zákona č. 245/2008 Z. z. o výchove a vzdelávaní (školský zákon) a na základe referenčnej hodnoty zverejnenej Ministerstvom školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky, Gymnázium J.B.Magina Vrbové určuje nasledovný režim ospravedlňovania neprítomnosti žiakov nasledovne:
1. Referenčná hodnota
Referenčná hodnota predstavuje maximálny počet vyučovacích hodín, počas ktorých môže byť žiak neprítomný na vyučovaní v jednom školskom roku.
Pre školský rok 2025/2026 je referenčná hodnota stanovená na 250 vyučovacích hodín.
Túto hodnotu každoročne určuje Ministerstvo školstva na príslušný školský rok a zverejňuje ju na svojom webovom sídle. Pomerná časť referenčnej hodnoty sa vypočíta individuálne podľa rozsahu vyučovacích hodín konkrétneho žiaka.
Od 1. septembra 2025 škola uplatňuje prísnejší režim ospravedlňovania a to nasledovne:
Lekárske potvrdenie sa vyžaduje, ak neprítomnosť žiaka z dôvodu ochorenia trvá:
- viac ako 5 po sebe nasledujúcich vyučovacích dní (po sebe nasledujúcich pracovných dní, v ktorých mal žiak dochádzať do školy; napr. ak žiak chýba štvrtok, piatok, pondelok, utorok, streda = spĺňa podmienku 5 po sebe nasledujúcich vyučovacích dní), alebo
- počas polroka školského roka viac ako trojnásobok týždenného počtu vyučovacích hodín určených v príslušnom učebnom pláne školského vzdelávacieho programu okrem nadväzujúcich foriem odborného vzdelávania a prípravy podľa § 45 školského zákona.
- https://www.minedu.sk/ospravedlnovanie-ziakov-v-strednych-skolach-od-1-9-2025/
- Potvrdenie lekára GJBMV
Plán uplatňovania Štandardov dodržiavania zákazu segregácie na školský rok 2025/2026
Napísal(a) Zuzana KoišováInterná smernica č.3/2025 upravujúca záväzné postupy pri uplatňovaní zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov - KLIK
Interná smernica k prevencii a riešeniu šikanovania a kyberšikanovania
Napísal(a) Zuzana KoišováInterná smernica k prevencii a riešeniu šikanovania a kyberšikanovania (aktualizovaná v súlade so Smernicou 1/2025 )
Internú smernicu k prevencii a riešeniu šikanovania a kyberšikanovania vydáva riaditeľka Gymnázia J.B.Magina Vrbové, Mgr. Henrieta Gromanová, ako neoddeliteľnú súčasť Školského poriadku. Smernica je vypracovaná v súlade so Smernicou č.1/2025 k prevencii a riešeniu šikanovania detí a žiakov v školách a školských zariadeniach.
Cieľom tejto smernice je zabezpečiť bezpečné a zdravé prostredie pre žiakov a zamestnancov školy, definovať preventívne opatrenia a stanoviť postupy pri riešení šikanovania.
Smernica je záväzná pre všetkých zamestnancov školy, žiakov a ich zákonných zástupcov. Dodržiavanie smernice podlieha kontrole vedenia školy.
Štandardy dodržiavania zákazu segregácie vo výchove a vzdelávaní
Napísal(a) Zuzana KoišováKONZULTÁCIE K PODPORNÝM OPATRENIAM
pre žiakov, rodičov a PZ
UTOROK: 10:00 - 11:00
STREDA: 13:00 - 14:00
ŠTVRTOK: 13:30 - 14:30
Mgr. Zuzana Koišová - koordinátor ŠPT
mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Od septembra 2023 je v platnosti nový systém podporných opatrení, ktorý poskytuje podporu vo výchove a vzdelávaní každému dieťaťu a žiakovi s akýmikoľvek prekážkami. Táto adresná podpora zvýši kvalitu inkluzívneho vzdelávania. Jednotlivé podporné opatrenia reagujú na rozmanité výchovno-vzdelávacie potreby detí a žiakov a môžu mať dočasný i trvalý charakter. Na druhej strane odzrkadľovať môžu zdravotný stav, životné či iné podmienky, v ktorých sa dieťa nachádza.
Reformu reprezentuje Katalóg podporných opatrení (Katalóg) a jeho obsahom je celkom 21 konkrétnych podporných opatrení, ktoré sa viažu na spomínané rôzne výchovno-vzdelávanie potreby detí a žiakov.
Čo, ako učiteľ, odborný pedagogický zamestnanec alebo aj rodič v Katalógu nájdem?
Katalóg presne definuje podporné opatrenia vo výchove a vzdelávaní, ktoré je možné školou či školským zariadením dieťaťu a žiakovi poskytnúť. Sú to opatrenia, ktoré im pomôžu plnohodnotne sa zapojiť do vzdelávania a rozvíjať svoj potenciál. Katalóg pripravil Národný inštitút vzdelávania a mládeže (NIVAM) a schválilo ho Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky s platnosťou od 1. septembra 2023.
Čo konkrétne podporné opatrenia riešia?
Podporné opatrenia sa vzťahujú na široké spektrum možných prekážok vo výchove a vzdelávaní detí a žiakov. Dotýkajú sa nasledujúcich oblastí:
- úprav cieľov, metód, foriem a prístupov vo výchove a vzdelávaní,
- poskytovania výchovy a vzdelávania na základe úpravy obsahu výchovy a vzdelávania a hodnotenia výsledkov dosiahnutých deťmi a žiakmi vo výchove a vzdelávaní,
- rozvoja pohybovej schopnosti, zmyslového vnímania, komunikačnej schopnosti, kognitívnej schopnosti, sociálno-komunikačných zručností, emocionality a sebaobsluhy
- podpory dosahovania školskej spôsobilosti,
- poskytovania kurzu vyučovacieho jazyka školy alebo inej podpory pri osvojovaní si vyučovacieho jazyka školy,
- doučovania alebo cieleného učenia na dosiahnutie najvyššieho individuálneho kognitívneho potenciálu dieťaťa a žiaka,
- skvalitnenia podmienok výchovy a vzdelávania žiakov zo sociálne znevýhodného prostredia,
- vzdelávania sa vyučovacom predmete alebo vzdelávacej oblasti vo vyššom ročníku,
- osobitých foriem komunikácie dieťaťa so zdravotným postihnutím alebo žiaka so zdravotným postihnutím so školou alebo školským zariadením,
- podpory sociálneho zaradenia,
- podpory predchádzania ukončenia školskej dochádzky v nižšom ako poslednom ročníku základnej školy alebo strednej školy,
- špecializovaného kariérového poradenstva,
- pôsobenia pedagogického asistenta v triede,
- poskytovania zdravotnej starostlivosti,
- sebaobslužných úkonov čase výchovno-vzdelávacieho procesu,
- špeciálnych edukačných publikácií a kompenzačných pomôcok,
- úprav priestorov školy určených na podporu vnímania a nadobúdania zručností,
- odstraňovania fyzických bariér v priestoroch školy alebo školského zariadenia a organizačných bariér pri výchove a vzdelávaní,
- diétneho stravovania,
- prevencie na podporu fyzického zdravia, duševného zdravia a prevencie výskytu rizikového správania,
- krízovej intervencie.
Ako vyzerá postup pri získavaní podporného opatrenia?
Žiak môže získať konkrétne podporné opatrenie v jednoduchom procese v zásade zhrnutých do štyroch krokov.
- V prvom kroku (1) sa žiada o vypracovanie Vyjadrenia na účel poskytnutia podporného opatrenia (žiadať môže ZZ alebo plnoletý žiak - školu alebo CPP)
- V druhom kroku (2) učiteľ, školský špeciálny pedagóg alebo odborný zamestnanec školy alebo školského zariadenia vypracuje toto vyjadrenie, v ktorom odporučí konkrétne podporné opatrenia a ich rozsah a vyjadrenie poskytne žiadateľovi/zákonnému zástupcovi.
- V treťom kroku (3) žiadateľ, na základe spracovaného Vyjadrenia, požiada riaditeľa školy alebo školského zariadenia o poskytnutie podporných opatrení.
- V štvrtom kroku (4) riaditeľ školy alebo školského zariadenia zohľadní všetky podmienky školy (personálne, finančné, materiálno-technické, priestorové) na poskytnutie opatrenia a písomne sa vyjadrí k jeho poskytnutiu.
súbory na stiahnutie (pozretie):
- Žiadosť o vyjadrenie na účel poskytnutia podporného opatrenia (podá škole ZZ, plnoletý žiak, PZ)
- Vyjadrenie na účel poskytnutia podporného opatrenia (vypracuje poverený PZ, OZ, CPP)
- Žiadosť o poskytnutie podporených opatrení (podá škole ZZ, plnoletý žiak)
- Vyjadrenie riaditeľa školy k poskytnutiu podporného opatrenia
Všetky info nájdete na stránke NIVAM a MINEDU.
- https://nivam.sk/podporne-opatrenia-pre-deti-a-ziakov/
- https://podporneopatrenia.minedu.sk/web-podporne-opatrenia/
- Ako sa žiak dostane k PO
- Katalóg PO
Etický kódex zamestnanca - Gymnázium Jána Baltazára Magina Vrbové
- PDF verzia - KLIK
Oznamovanie protispoločenského konania (whistleblowing) podľa zákona č. 54/2019 Z. z. o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Čo je protispoločenská činnosť?
Do protispoločenskej činnosti zákon zaraďuje všetky trestné činy, priestupky či správne delikty, ktoré ohrozujú verejný záujem, majú negatívny dopad na Trnavský samosprávny kraj a jeho organizácie a ktoré presahujú záujmy jednotlivca.
Kto môže podať oznámenie?
Oznámenie môže podať fyzická osoba, ktorá je v pracovnoprávnom vzťahu k zamestnávateľovi alebo inom obdobnom vzťahu k zamestnávateľovi a anonymný oznamovateľ.
Kto je zamestnávateľom?
Trnavský samosprávny kraj (TTSK), príspevkové a rozpočtové organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti TTSK, právnická osoba s majetkovou účasťou TTSK, ktorá zamestnáva najmenej päť zamestnancov.
Kto je zodpovedná osoba? Je to osoba, ktorá prijíma, eviduje a preveruje oznámenia o protispoločenskej činnosti. V TTSK a v príspevkových a v rozpočtových organizáciách TTSK s počtom zamestnancov menej ako päťdesiat, je zodpovednou osobou hlavný kontrolór TTSK.
Viac informácií o zodpovednej osobe, oznamovateľoch, postupe prijímania a preverovania oznámenia, odvetných opatreniach a podmienkach poskytnutia ochrany:
Smernica č. 6/2023 k protispoločenskej činnosti
a na :
https://trnava-vuc.sk/utvar-hlavneho-kontrolora/oznamovanie-protispolocenskej-cinnosti/
Kontaktné údaje na Úrad na ochranu oznamovateľov:
Informácie o spracúvaní osobných údajov:
Viac...
Hodnotenie a klasifikácia žiakov od školského roka 2019/2020
Členovia jednotlivých predmetových komisií budú postupovať pri hodnotení žiakov podľa Metodického pokynu č. 21/2011 na hodnotenie a klasifikáciu žiakov stredných škôl. Výsledný stupeň prospechu žiaka vo vyučovacom predmete určí vyučujúci. V predmete, v ktorom vyučuje viac učiteľov, určia výsledný stupeň za klasifikačné obdobie príslušní učitelia po vzájomnej dohode. Pri určovaní stupňa prospechu v jednotlivých predmetoch na konci klasifikačného obdobia sa hodnotí kvalita práce a učebné výsledky, ktoré žiak dosiahol počas celého klasifikačného obdobia. Pritom sa prihliada na systematickosť v práci žiaka, na jeho prejavované osobné a sociálne kompetencie ako je zodpovednosť, snaha, iniciatíva, ochota a schopnosť spolupracovať, a to počas celého klasifikačného obdobia. Stupeň prospechu sa neurčuje na základe priemeru známok získaných v danom klasifikačnom období, prihliada sa k dôležitosti a váhe jednotlivých známok. Stupnica sa používa pri čiastkových známkach a známkach uvedených na vysvedčení. Výsledné známky na vysvedčení sa spočítajú na princípe váženého priemeru.
Členovia jednotlivých predmetových komisií odsúhlasili stupnice hodnotenia platné od 1. septembra školského roku 2019/2020 ako aj používanie bodového systému, to znamená, že každý žiak musí absolvovať všetky zadané písomné či ústne práce, percentuálne vyjadrenie počtu získaných bodov potom následne určí hodnotu výslednej známky.
Charakteristiku činnosti v jednotlivých predmetových komisiách, zoznam predmetov, akcií a schválené hodnotenie pre príslušný školský rok 2024/2025 je prístupné po kliknutí na odkazy:
aktualizujeme
Prehľad čerpania finančných prostriedkov zo ZRP
Napísal(a) Zuzana KoišováVýzva na predloženie ponuky
V rámci postupu verejného obstarávania podľa § 117 – zadávanie zákaziek z nízkymi hodnotami zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na uskutočnenie stavebných prác s názvom „Výmena dlažby vo vstupnej hale budovy Gymnázia Jána Baltazára Magina“
I.Identifikácia verejného obstarávateľa :
Názov organizácie : Gymnázium Jána Baltazára Magina, Beňovského 358/100, Vrbové
Sídlo : Gymnázium Jána Baltazára Magina, Beňovského 358/100, 922 03 Vrbové
IČO : 36092479
DIČ : 2021509897
Štatutárny zástupca : Mgr. Henrieta Gromanová, riaditeľka školy
Bankové spojenie : Štátna pokladnica
Číslo účtu : SK94 8180 0000 0070 0049 4209
Kontaktná osoba : Mgr. Dagmar Baboľová
e-mail : Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.telefón : 033/779 14 95
II. Opis
Názov zákazky: Výmena dlažby vo vstupnej hale budovy Gymnázia Jána Baltazára Magina
Druh zákazky: služba, CPV: 45431000-7 Dláždenie a obkladanie
Termín splnenia zákazky: august 2019
Miesto plnenia zákazky: Gymnázium J. B. Magina Vrbové, Beňovského 358/100, 922 03 Vrbové
Opis predmetu zákazky:
- Brúsenie existujúcich betónových podláh
- Búranie dlažieb
- Rezanie betónových mazanín
- Odvoz sutiny
- Dodanie a montáž obkladov schodiskových stupňov dlaždicami
- Montáž soklíkov z obkladačiek
- Dodanie a montáž z dlaždíc
- Ostatné práce
Práce a dodávky sú uvedené v prílohe č. 2 – tlačivo rozpočet
Obhliadka objektu je potrebná.
Pokyny na zostavenie ponuky:
Všetky časti ponuky musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku:
Ponuka pozostáva z 2 príloh:
Príloha č. 1: tlačivo Krycí list rozpočtu
Príloha č. 2: tlačivo Rozpočet
III. Predpokladaná hodnota zákazky: je ma 13 610 EUR vrátanie DPH na celý predmet zákazky.
IV: Administratívne informácie:
Miesto a lehota na predpokladanie ponúk: lehota na predkladanie ponúk je do 25.7.2019 do 13.00 hod. Elektronické adresy na predkladanie ponúk: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. a Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..V prípade doručenia poštou musí byť ponuka v stanovenej lehote doručená na adresu: Gymnázium J. B. Magina, Beňovského 358/100, 922 03 Vrbové. Dátum poštovej pečiatky nie je rozhodujúci. Po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk nie je možné predložené ponuky odvolať. Ponuky po predložení nemožno meniť ani dopĺňať. Po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk je zmena alebo doplnenie ponuky vylúčená. Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku a v mene EUR.
V. Podmienky účasti:
- Doklad o oprávnení poskytovať službu
(živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra alebo iné než živnostenské oprávnenie alebo výpis z obchodného registra, v kt. musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodanie požadovaného premetu zákazky – neoverená kópia)
- Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní – viď príloha č. 3.
VI. Kritéria vyhodnotenia ponúk: „najnižšia cena“
VII. Podmienky týkajúce sa zmluvy:
Výsledkom verejného obstarávania bude zmluva na dodanie požadovaného predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje na základe výsledkov tohto postupu zadávania zákazky neuzatvoriť zmluvu.
Preddavok ani zálohová platba sa neposkytuje. Úhrada za predmet zákazky bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku po dodaní predmetu obstarávania na základe zmluvy.
VII. Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených súťažných ponúk, ak budú neregulárne alebo inak neprijateľné, alebo presiahnu finančné možnosti verejného obstarávateľa. Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. Ponuky doručené na adresu uvedenú vo výzve a predložené v lehote na predkladanie ponúk sa po procese vyhodnotenia a skončenia lehoty viazanosti ponúk uchádzačom nevracajú. Zostávajú ako súčasť dokumentácie o súťaži u verejného obstarávateľa.
Vo Vrbovom dňa 2.7.2019
Mgr. Henrieta Gromanová
riaditeľka školy
Prílohy na stahnutie:
príloha č.1: tlačivo Krycí list rozpočet
príloha č 2: tlačivo Rozpočet
príloha č.3: tlačivo Čestné vyhlásenie
Milí žiaci, vážení rodičia,
v tomto období je obzvlášť dôležité starať sa o svoje psychické zdravie. Uvádzame užitočné linky pre tých, ktorí potrebujú psychologickú podporu a nemajú sa na koho obrátiť. Do pozornosti dávame aj telefónne čísla, kde Vám pomôžu, ak ste vy sami obeťou domáceho násilia alebo viete o niekom, kto je obeťou domáceho násilia.
Linka detskej dôvery | tel. 0907 401 749 | http://www.linkadeti.sk |
Linka dôvery Nezábudka |
tel. 0800 800 566 - Nonstop telefonická poradňa |
http://www.dusevnezdravie.sk |
Linky dôvery na internete | pomoc bezplatne a anonymne prostredníctvom chatu a emailu | |
Linka detskej istoty | tel. 116 111 | http://www.ldi.sk |
Online poradňa pomoci obetiam trestných činov | http://www.prevenciakriminality.sk | |
Psychologická internetová poradňa | http://dobralinka.sk | |
Informácie a kontakty pri domácom násilí | https://detstvobeznasilia.gov.sk/ |
V záujme ochrany detí a nahlasovania podozrení z trestnoprávnej činnosti voči deťom zverejňujeme kontakt na zamestnanca polície, ktorý má pridelenú našu školu:
práp. Pavol Bajcar
tel.: 0961143805
Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Tiesňová linka: 158, 112
Stála služba Obvodného oddelenia PZ Vrbové: 0961143805
Kontaktné údaje na miestne príslušné obvodné oddelenie Policajného zboru:
Obvodné oddelenie Policajného zboru vo Vrbovom, Námestie slobody 13, 92203 Vrbové
Zároveň dávame do pozornosti kontakt, kde je možné zasielať oznámenia: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
IPčko pre Vás....
hmmm...VYPOČUJ SI TERAZ!
Podcast psychologickej poradne IPčko.sk o témach, ktoré nás aj Vás zaujímajú – duševné zdravie, svet mladých ľudí, internet a mnohé iné. A ako vlastne podcasty počúvať? Veľmi jednoducho. Stačí si nás nájsť cez aplikácie Apple podcast, Spotify, Google podcast, Podbean, Stitcher alebo priamo tu na stránke IPčka - KLIK.
Najnovšie články:
POMOC PRI SEBAPOŠKODZOVANÍ EXISTUJE
VPLYV INFLUENCEROV NA ŽIVOT MLADÝCH ĽUDÍ
Bezpečná škola
To je heslo, ktorým sa riadime v prvom rade. Na mladých ľudí sú kladené veľké nároky na čas a výkon.
V niektorých prípadoch sa stáva, že žiak podľahne tlaku a uvoľní stres nevhodným alebo nebezpečným spôsobom.
Program protidrogovej prevencie a iných sociálno–patologických javov vychádza z úloh Národného programu boja proti drogám, Stratégie prevencie kriminality v SR a z Pedagogicko - organizačných pokynov.
Realizácia programu je neoddeliteľnou súčasťou výchovno-vzdelávacieho procesu.
Jeho obsah nespočíva len v jednoduchom odovzdávaní vedomostí o návykových látkach, ale je zameraný aj na psychosociálny rozvoj osobnosti, zvládanie stresových situácií, budovanie hodnotového systému, vytváraniu spoločensky žiaducich postojov o vzťahu k návykovým látkam, v nácviku sociálnych a komunikačných zručností zážitkovými aktivitami, ktoré majú emocionálny charakter a dlhodobý účinok.