LVVK

Naša cesta na lyžiarsky výcvik začala 11.2. na parkovisku za našou školou. Všetci sme sa stretli a počkali na autobus, ktorý dorazil asi 15 minút pred ôsmou, naším plánovaným odchodom. Všetko išlo podľa plánu, batožiny, lyže a lyžiarky sa zmestili tak akurát. Keď bolo všetko naložené, zakývali sme našim rodičom a vydali sme sa na cestu plnú dobrodružstiev. Cesta bola pokojná a našťastie sme sa na cestách dlho nezdržali. Takže trvala približne 3 a pol hodiny aj s malou prestávkou na WC.
Počas cesty sa nám naskytli nádherné výhľady na majestátne Tatry, na oblohe nebolo ani jediného mráčika a viditeľnosť bola nádherná. Po príchode na miesto sme si vyložili všetku batožinu z autobusu a čakali sme na ubytovanie. Následne nás učitelia rozdelili do izieb. Vybalili sme sa a potom sme išli na svah. Prvý deň pred zatvorením vleku sme stihli iba jednu jazdu, ale aspoň sme sa zoznámili so svahom. Večer po večeri sme mali možnosť ísť si oddýchnuť a okúpať sa do termálnej vody blízko svahu. Nasledujúci deň sme na svah vyrazili už ráno a rozdelili sme sa do skupín. Začiatočníci sa učili základy a postupne schádzali kopec, skupiny 1 a 2 sa zlepšovali a zdokonaľovali. Okolo 12-tej hodiny sme si v lyžiarni schovali lyže a lyžiarky a vrátili sme sa na chatu dať si obed, trochu si oddýchnuť a poobede sme išli znovu na svah. Okolo 16:00 sme sa vrátili naspäť na chatu, prezliekli sa, niektorí sa stihli aj umyť a potom sme spolu išli na večeru. Každý deň po večeri sme mali možnosť ísť sa kúpať. A takto podobne vyzerali naše dni. Cesta naspäť bola super. Avšak počasie nebolo také krásne, čím viac sme sa blížili domov, tým viac sme sa ponárali do hmly. Pred kostolom vo Vrbovom nás už čakali rodičia a zobrali nás spokojne domov. Aj napriek menším úrazom, ktoré sa stali, sme sa šťastne vrátili domov s množstvom spoločných zážitkov a verím, že každý z nás by sa s radosťou vrátil späť.